Best Review for KIDKRAFT - Ma maison de poupées Moderne

KIDKRAFT - Ma maison de poupées ModerneBest Review for KIDKRAFT - Ma maison de poupées Moderne

With so many on offer today, it is good to have a name you can recognise. The KIDKRAFT - Ma maison de poupées Moderne is certainly that and will be a great acquisition. For this great price, the KIDKRAFT - Ma maison de poupées Moderne comes widely recommended and is always a popular choice with most people.


  • 13 pieces of furniture (Not for Sale in UK and Ireland)
  • Toilet makes flushing sound at the push of a button and Keyboard plays music at the push of a button
  • Lamp lights up at the push of a button. Gliding elevator and molded plastic staircase
  • Large enough that multiple children can play at once Accommodates fashion dolls up to 30.5 cm tall
  • 2 outdoor patio areas Wide windows let kids look in and see from different points of view Window shutters open and close 93 cm L x 36 cm W x 120 cm H

Product Description

KIDKRAFT - Ma maison de poupé,es Moderne - 65382 13 meubles En appuyant sur son bouton, la cuvette des toilettes fait un bruit de chasse d&rsquo,eau En appuyant sur son bouton, le clavier é,lectronique joue de la musique En appuyant sur son bouton, la lampe s&rsquo,allume Un ascenseur mobile et des escaliers en plastique moulé, 2 balcons De grandes fenê,tres permettent aux enfants de regarder à, l'inté,rieur sous des angles diffé,rents Les volets s&rsquo,ouvrent et se ferment Suffisamment grande pour que plusieurs enfants jouent en mê,me temps Taille adapté,e aux poupé,es-mannequins mesurant jusqu'à, 30 cm Fabrication en bois d'ingé,nierie Construction é,lé,gante et robuste ? Comprend des instructions dé,taillé,es pour l&rsquo,assemblage é,tape par é,tape Les instructions d&rsquo,assemblage sont traduites en 17 à, 25 langues, selon l&rsquo,article 93 x 36 x 120 cm